19 Apr 2014

Something Left At Sabak Bernam [Signature]

26/01/2004

cuti raya cina dah pun habis. kini bermulalah hari-hari yang membosankan.

di setiap penjuru meja. di celahan kerusi. pasti ada nama itu.

saya tahu. mungkin ada yang tidak suka. mungkin juga ada yang tersenyum ketawa. malah mungkin ada yang tertanya tanya.

siapakah tuan empunya nama itu.

adegan vandalisma dilakukan. akibat tidak boleh menumpukan sepenuh perhatian dalam pembelajaran. tangan ini laju saja mencapai liquid paper.

cimie baik 04

tersorok dibalik meja dan kerusi. ia pengaruh dari abang saya. di rumah penuh dengan namanya.

lucu.

tapi, setelah berada di tingkatan 2. aktiviti vandalisma itu dikurangkan. mungkin saya semakin matang. mungkin.

walaupun berkurang, namun saya membuat pengubah suaian pada sign itu. saya fikir sampai bila harus ditukar setiap tahun. jadi saya telah tetapkan signature iti dan ia akan terus kekal selama lamanya sebagai.

cimie baik forever

password wifi rumah saya tu. haha.

kejap! benda inikah yang tertinggal? saya tak pasti. kacau sungguh jiwa ini. fikiran berkocak celaru. memori lama sukar untuk dilukiskan, setelah kian lama dilupakan.

saya minta maaf.

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.