19 May 2013

Description Terbaik Dari Blogger.

Dunia ialah tempat untuk orang2 yang berduit. Kalau kita berduit, kita buat salah, orang yang akan minta maaf kat kita. Kalau kita tak berduit, meskipun bukan kita yang buat salah, kita yang kena minta maaf. Dunia neh tiada tempat untuk rakyat biasa yang hina macam kita.  cc: dunia ameno.


Bila kita sayangkan sesorang biarlah dengan hati yang ikhlas. ikhlas pada pasangan. ikhlas pada diri sendiri, yang paling penting ikhlas kepada Allah. itulah yang terbaiknya. Tanpa keikhlasan kepada Allah tak mungkin rasa sayang itu akan kekal buat selamanya.  cc : haniey yang suwit.

Sepi, Indah, Dilema, Suka, Duka, itu lah kehidupan.  cc : kriss hana

Ada masa kami SERIUS, banyak masa kami MEREPEK. Ada masa kami MENGUTUK, banyak masa kami DIMAKI. Ada masa kami GENIUS, banyak masa kami GILA. Ada masa kami COOL, banyak masa kami MORON. Ada masa kami PENCINTA WANITA, banyak masa kami PERVERT. Ada masa kami BERBARIS dan BERPAKAT, banyak masa kami LUDAH semuanya. Never Fear, We Are Your Friendly Stupidhood!  cc : buasir otak

semua orang ada sejarah hidup yang lampau . dan di sini saya berkongsi bagaimana perubahan itu menerpa . hidayah datang menyapa lalu hati terpaut . SUBHANALLAH . sesunguhnya HIDAYAH ITU PERLU DICARI BUKAN DINANTI.  cc : luahan hati pakai keyboard

Hiduplah seperti lilin yang menerangi kehidupan orang lain, bukannya seperti duri yang menyakiti orang lain.   cc : budak skema

Ahli dunia merebut dunia bagai anjing merebut bangkai. Sedangkan di saat kematian mereka, dunia yg akan mereka bawa bersama hanyalah KAIN KAFAN yang membalut tubuh yg terbujur kaku di liang lahad. Lantas, untuk apa kita rakus mencintai dunia sehingga lupa akan persoalan halal dan haram ?  cc : sang musafir

dalam banyak2 gua stalker kat fesbuk diorang. kat blog diorang. gua rasa setakat ni, cuma ini saja ulasan yang paling buat mata gua pandang berulang ulang. lidah gua berucap berkali kali. semua penulis yang hebat. :D

kadang2 permulaan ayat itu penting bagi seorang penulis. sebab perkara tu menunjukkan lu yang sebenarnya. ambik note!
Reactions:

2 comments:

  1. Replies
    1. yg paling aku mita dari ameno dengan sang musafir.. :D

      Delete

kata murni sahabat2 gua.