15 Apr 2013

Segmen Aku Menulis Bukan Kerna Nama

bismillahilazim.


banyak. dah aku tengok yang buat segmen. rajin diorang. modal? hem.

aku macam nak mencuba. tapi follower tak ramai. almaklumlah. kadang2 orang yang tak ramai follower ni biasanya disisihkan.(jangan marah haaa.) haha.

betulkan nak jadi seorang blogger pun perlukan pengorbanan? apa sebenarnya yang boleh menarik minat pembaca? aku pun tak tahu sangat.

itu pasal lah aku menulis ikut gerak kata hati. kalau ada yang terguris. gua mohon ampun dari hujung rambut sampai hujung but dr. martin gua. haha

kadang2 aku tengok. cuma cerita pasal kisah peribadi je. itu pun mendapat tempat dari peminat. apa sebenarnya peminat ni suka? entri atau pemilik bloggernya. haha.

entah lah. aku tulis saja ni. tak berniat apa2. bagi aku. tak ramai follower pun takpe. pasal aku menulis bukan kerna nama. hoho.

tick note benda ni. anjurkan suatu segmen mampu membuatkan follower korang meningkat!

wallahua'lam.
Reactions:

4 comments:

  1. Replies
    1. best nye.. tapi kan. setahu sy. semakin besar nikmat yg di beri. semakin besar tanggungjawab yag di terima. :)

      Delete
  2. aku pun rasa pelik juga, tapi mereka ni memang tulis dari dalam hati, jadi frequency penulisan tu sampai ke hati pembaca, susah juga nak tulis macam itu.

    ReplyDelete

kata murni sahabat2 gua.