18 Apr 2013

Pacat !

bismillahilazim.

jangan di sangka air yang tenang tiada pacat. walaupun hina pacat di mata manusia. walaupun geli pacat di mata manusia. namun, percayakah anda? dia mulia di sisi Sang Pencipta.

biar hidup gua di hina. walau bukan itu kemahuan hati. tapi siapa gua? untuk menolak takdir pemilik sebenar gua punya hati.

apa yang ada di depan gua langgar. walaupun rodblok yurin tes sekali pun. insyaallah. insyaallah. insyaallah.

lahaulawalaquwwataillabillahila'liyyilazim.


wallahua'lam.
Reactions:

6 comments:

  1. adakah anda geli dengan Pacat?ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. geli? entah lah bro. aku tak pernah berdepan lagi depan2. hahaha.

      Delete
  2. kene pacat mase p ulu yam ritu.. nasib baik leh tarik buang.. klu tak mau smua org jerit2.. hahaha... be strong.. Allah love who always remember Him.. :)

    ReplyDelete
  3. sbnarnye taktau beza lintah dgn pacat.. binatang ni ade je org buat perubatan.. so tiap2 ciptaan Allah tu ada kebaikkannya tersendiri. termasuk lah nyamuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya, setiap yang berlaku kat muka bumi ni semua ada hikmahnya. walaupun yg berlaku adalah berupa kegagalan dalam hidup kita.

      Delete

kata murni sahabat2 gua.