20 Dec 2012

Usia Blog Aku

bismillahilazim

dalam tidak sedar. hampir setahun setengah jari jemari ini menaip di blog yang tidak kurang hebat keusangannya. bila aku baca balik entry yang sebelum2 ini, semua jelas memaki hamun dan menasihati. tidak lain dan tidak bukan, jelas semuanya adalah untuk diri yang masih lagi kotor lagi hina ini.


namun, sejak 3 hingga 4 bulan sebelum ini. segala penaipan aku mungkin sukar difahami pembaca. malah kadang2 aku sendiri kena ulang2 baca untuk mengenal pasti apa sebenarnya ayat yang aku taip. setelah membuat tinjauan semula pada malam ini. jelaslah,entry yang sukar untuk di fahami itu adalah tentang diri aku.


kias kiasan yang mungkin hanya diri ini sendiri yang memahami. saat di mana hari itu ibaratkan aku dihempap oleh dosa2. mungkin jua ada sedikit luahan isi hati yang aku malu untuk tonjolkan secara terbuka. lalu aku simpulkan di dalam kesenian penulisan yang sukar untuk diterjemahkan.


aku harap. entry2 yang terbaru selepas ini. akan lebih bermanfaat untuk kalian. dan lebih mudah untuk difahami.


wallahua'lam.

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.