19 Dec 2012

Aku Menilai Kehidupan Dari Sudut Berbeza



bismillahil a'zim 

Dalam dakapan cinta aku yang sulong, aku melihat tiada yang lain melainkan dengan daya dan izin Allah segala2nya.

Entah kenapa. Aku melihat masa maju ku penuh dengan cerah gemilang. Tetapi aku simbah dengan hitam pekatnya cat. maka gelaplah hidupku dari pandangan mereka. Akan tetapi, hakikatnya terselindung segala kebahagiaan yang aku kecapi.

tolak rezeki, pemalas, buang masa itulah hujah yang 'halal' dari mereka yang akan aku hadapi dengan gembira.

Segala 'hadiah' dari mereka yang tidak 'melihat', akan ku redha. Apabila perkara itu terjadi janganlah membilang2 soalan yang sama dituju padaku. jangan pernah tanya kenapa. Kerna aku sendiri tidak tahu kenapa.

'aku menilai kehidupan dari sudut berbeza' 

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.