27 Mar 2013

Domain + Hosting

bismillahilazim.

dari siang tadi sampai malam ni. aku tak henti henti belajar macam mana nak beli domain dengan hosting. hasilnya hanya kecewa.


frust aku. sakit badan aku bila duduk dalam keadaan skuad sedia berjam jam. alahai siapa tahu pasal menatang ni. tolong lah ajar sikit ilmu kat aku. tu pun kalau sudilah jadikan aku sebagai pesaing kalian. haha.


cari yang paling murah pun tak guna juga kalau takda perkara nak kongsi dan posting. entahlah. lastly, aku terfikir. eh biarlah. blogspot pun blogspot la. janji aku tak kacau orang kan. haha.


aku terasa tercabar dan terhina sikitlah. bila aku baca blog justkhai malam semalam. ah, lantak lah. masing masing ada pendapat dan pendirian sendiri. kan. haha.


bagi aku. wordpress memang terbaik. jujur ni.

salam.
Reactions:

2 comments:

  1. Setelah sekian lama berblog.. tak pernah sekali pon terfikir nk tukar domain.. best sangat ke?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hem.. ambe cume nk bukak untuk profil syarikat je. haha. sje nk gempak.

      Delete

kata murni sahabat2 gua.