28 Mar 2013

Bubar Parlimen Negeri Sembilan

bismillahilazim.



dah lama aku tunggu. akhirnya bubar jugak. walaupun hanya satu negeri. tapi itu bermaksud pertandingan sudah bermula. 


hakikatnya aku sudah mula mual, jemu, bengang, serabut, banyak lagi. setahu aku, dulu masa musim mengundi takda lah kecoh sangat macam sekarang. kalau dulu berkempen lebih kepada meyakinkan rakyat tentang wakil rakyat mereka yang berwibawa.


kini bukan setakat itu. kalau kalian perasan dan sentiasa ambil perkembangan. malaysia ibarat pusat fitnah dan bahan untuk mendapatkan video lucah. 


cuba fikir sejenak. yang kata orang macam2 tu, macam mana pula diri dia? tuduhan tak berasas sampai melibatkan seks. zaman moden macam sekarang bukan budak atas 18 tahun saja pakai internet. budak kecil 6 tahun yang emak aku jaga tu pun dah pandai tengok you tube(lagu raihan).


aku dah tak tahan dengan fitnah yang berleluasa ni. rakus. semua orang tak mahu dajjal muncul. tapi tanpa kita sedar mereka2 yang menabur fitnah itulah dajjal. 


kata guru aku. kalau kita tak tahan dengan godaan dunia. boleh lah jauhkan atau asingkan diri dari manusia. tinggal dalam hutan. solat. puasa. zikir. alahai tenang.


agak agak kalian. ada lagi ke video seks lepas PRU13 ni ?


walau bagaimanapun kita telah ditentukan takdir ke atas diri masing2. habin jang hobin !


wallahua'lam.
Reactions:

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.