27 Sept 2013

Gua Resign Lagi.


begitu ramai yang tidak senang dengan sikap gua kelmarin, hanya atas satu keputusan yang memang tidak disangka2 mereka.

apa yang mereka tahu?

tak, mereka tak tahu apa2. kerana setiap perjalanan si salik(pencari) ada sir(rahsia) mereka sendiri.

gua sendiri pun masih lagi mencari rahsia itu. mana mungkin mereka sendiri pun tahu.

biarlah.

biarlah ia menjadi rahsia tuhan, Allah Azza wajalla. jangan dipersoalkan mengapa dan bagaimana langit bisa berdiri walau tanpa satu tiang pun.

maafkan gua semua, kerana mengundur diri lagi.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo resign ade sbb xper la...ehehe 30hari kire ok la :) xper lah ade rezeki kt tmpat lain lg tu :)

      Delete

kata murni sahabat2 gua.