11 Jul 2013

Masih Belum Sempurna

bismillahilazim.

jerebu telah pun lama berlalu. sang terik mentari turut tunduk berundur malu. bumi mula basah disirami. hujan kerahmatan di ramadhan mengiringi.

aku tahu mereka hampa. perasaan kecewa terukir di mata. bukan aku tidak mahu pergi. cuma tidak terdaya menolak takdir Ilahi.

bagi gua. skrol tu tak penting. yang penting bahagia. apa guna menjunjung kertas, di sudut sanubari tercalar dek duri. kecewa dengan pengurusan yang tidak sistematik. menyusahkan orang lain. membuatkan gua lebih menyampah ingin melangkah ke sana.

masih belum sempurna.

namun, gua cukup bahagia melihat rakan2 bersorak keriangan. syabas dan bravo gua ucapkan pada semua. dah baling topi. dah lompat2. dah pakai jubah. kira puaslah hati hampa semua kan.

takpa lah ma. ba. insyaallah konvo greyduet master gua turun. kah kah kah.

wallahua'lam.

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.