26 Jul 2011

Retro la sangat kan !

"Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again. The use of "retro" style iconography and imagery interjected into post-modern art, advertising, mass media, etc. It generally implies a vintage of at least 15 or 20 years".

sebenarnya aku sendiri tak faham sangat apa maksud note kat atas ni. Apa yang aku faham, benda menatang ni adalah satu trend(gaya) masa lampau, dalam lingkungan 15 hingga 20 tahun lalu. Tapi apa yang diterjemahkan oleh anak-anak muda kini??

aku tidak mempunyai sebarang masalah dengan apa yang dinamakan "retro". kerna jiwa mereka yang retro ini sememangnya tidak disalah anggap oleh mata masyarakat.

apa pun cun tak awek kat bawah ni? ni salah satu awek yang aku kenal dengan menggayakan dirinya dengan stail retro. Nama awek ni Christina Hendricks. (kalau la awek ni anda punya??)

Preview

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.