2 Nov 2012

Penaip Menaip Penaipan

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

penulisan kini bukan lagi di atas kertas. tapi tetap dikatakan penulis menulis penulisan. apakah sebab tidak elok telinga mendengar jika diubah kepada penaip menaip penaipan.

gua rasa itu hanya pada permulaan waktu yang di mana halwa telinga masyarakat tidak akan menerima. malah mungkin sampai ada yang mengatakan.


"jangan hina bahasa bangsa kami ! "


namun, gua percaya dan YAKIN. pokok yang baru bisa menghasilkan buah yang baru. yang enak dan manis rasa di lidah.


toyib. mengikut pandangan seorang penganggur yang berjaya macam gua, perubahan itu perlu di lakukan pada diri atau pada negara. setiap perubahan untuk ke arah yang baru mempunyai risiko. sama ada risiko kepada yang mengubah dan yang diubah. macam gua. dari seorang student kepada penjaja jubah. dari penjaja jubah kepada penjaja west food. dari penjaja west food kepada pengangur yang di hormati oleh rakan dan taulan. keh keh keh.


namun, selagi kita tidak tahu akan penghujung jalan cerita Allah ini, apalah salahnya jika kita mencuba. kalau hina di hujung nya, maka hina lah. kalau sesat di hujung nya, maka sesat lah. kalau benar di hujung nya, maka benarlah. kalau indah dihujung nya, maka indahlah. 


so, let s go to get a something new. betul kah grammar gua ni? keh keh keh.

0 comments:

Post a Comment

kata murni sahabat2 gua.